Концептуальні основи перспективного розвитку рекреаційної індустрії в Карпатах
Концептуальные основы перспективного развития рекреационной индустрии в Карпатах Статьи
На найближчі роки, на нашу думку, в основу рекреаційної політики треба покласти такі пріоритети:
1) забезпечення «внутрішньої конвертованості рекреаційних послуг шляхом підвищення їх якості та розширення асортименту, поліпшення умов обслуговування;
2) обмеження нового будівництва рекреаційних об'єктів, реконструкція і модернізація діючих;
3) концентрація коштів та ресурсів на об'єктах інфраструктури. Вільні кошти туристських організацій на вигідних засадах доцільно вкладати в об'єкти, безпосередньо не зв'язані з їх діяльністю (дороги, водопостачання і каналізація, зв'язок, служби сервісу тощо). В перспективі ці інвестиції працюватимуть на туристський ринок;
4) організація приміських зон відпочинку. Оскільки існує значний нереалізований попит на оздоровлення і відпочинок в південних районах, доцільно створити умови для його задоволення в умовах регіону;
5) з огляду на перспективу доцільною е організація виробництва екологічно чистої сільськогосподарської продукції для задоволення потреб відпочиваючих у високоякісних продуктах харчування. Світовий досвід показує, що налагодження такої справи при міжнародній сертифікації продуктів і відповідній рекламі може послужити серйозним привабливим фактором і розширити ринок збуту рекреаційних послуг;
6) активне залучення приватного сектора (особливо в гірській частині) до рекреаційного бізнесу. Це дозволило б значною мірою зняти напруження (в першу чергу, в «пікові» періоди) в питаннях про розміщення відпочиваючих та їх харчування. Для цього слід провести інвентаризацію приватного житлового фонду, укласти прямі договори з його власниками, обумовивши в них всі умови співпраці, види і якість послуг, що надаються.
7) пошук оптимальних форм залучення іноземного споживача через створення відповідного сервісу обслуговування і надання рекреаційних послуг, що користуються попитом на міжнародному ринку (наприклад, ліцензійне мисливство);
8) створення сучасної інформаційно-маркетингової служби в сфері рекреаційного бізнесу, основні завдання якої полягають у вивченні та прогнозуванні попиту на рекреаційні послуги, і внесення відповідних ініціатив органами управління щодо забезпечення балансу між попитом і пропозиціями; формування банку ділових ідей та їх експертна оцінка; вивчення структури і напрямів туристських потоків та їх прогнозування; вивчення міжнародного ринку рекреаційних послуг, активності і пропозицій зарубіжних партнерів тощо;
9) підготовка висококваліфікованого кадрового потенціалу у сфері рекреаційного бізнесу;
10) налагодження потужної реклами, випуск високоякісного інформаційно-довідкового матеріалу.
Источник: Кравців В., Жук П. Концептуальні основи перспективного розвитку рекреаційної індустрії в Карпатах / Опубліковано: Економіка України. – 1993. - № 12. – С.57-62. : http://tourlib.net (использовать материалы возможно только в личных не коммерческих образовательных целях. Все права принадлежат их авторам)